Sevgili takipçilerim;)

20 Mayıs 2010

Ben böyle sevmedim Beyonce'yi ...

''Crazy in Love ''ın klibiyle deli gibi bi çıkıs yaptığında Beyonce'yi müthis bi hayranlıkla seyrederdim ; melezleri zaten oldum olası çooook beğenirim ama Beyonce dansıyla , tarzıyla , sesiyle hep bir numaraydı benim için ; 

Beyaz Saray'da bir performans sergilemeye giderkenki bu hali beni  üzdü ; kilo aldığından mı ,elbise seçimindeki hata mı,yoksa saçlarının iyice sararan son halimi , ya da beyaz tenli olmayanlara yakıstıramadığım kırmızı ruju ve abartılı makyajı mı rahatsız etti gözümü bilemedim  ; ama ben eski Beyonce'yi özlediim ; umarım gittiği davetin ağırlığı yüzündendir bu assolist edaları ;)

Yanlıs mıyım ama ; Sizce de yeni saçlarıyla biraz yaslı göstermiyo mu?

Ben kesinlikle bu son fotodaki halini çok daha fazla beğeniyorum !!!

3 yorum:

  1. Katılıyorum canım sana olmamış bu saç rengi elbiseside korkunç kötü durmuş hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle bende beyonce nin 1 numaralı takipçilerindenim.bu saç hatta bu ruj kesinlikle iğrenç olmuş:(

    YanıtlaSil
  3. bence herzamanki beyonce;)ağır makyajı çok seviyor...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...