Sevgili takipçilerim;)

29 Ekim 2012

SATIYORUUMM ;) ISABEL MARANT Modeli Wedge Sneakers

    Yaklaşık 1 ay önce aldığım Isabel Marant Sneakerlarımı hemen hemen hiç ayağımdan çıkarmadım bir aydır ;) Yurtdışında öğretim görevlisi olan kuzenimin yardımıyla getirtmiştim . Şimdi diğer kuzenim ve yakın bi arkadaşıma getirttikten ve onların da memnun kaldığını gördükten sonra , neden daha çok kişiye ulaştırmiim ben bu sneakerları dediim ;)  . Eğer almayı düşünürseniz bana kisiseloutletim@yahoo.com adresinden mail atarak ya da sahibinden.com hesabımdan mesaj tarak ulaşabilirsiniz . Site üzeinden alımlarda taksit seçenekleri de mevcut ;) Elimde fazladan getirttiğimiz ve hemen teslim edilecek bir de 38 nosu bulunuyor ;)

Sahibinden.com ' dan ulaşmak için BURAYA TIK TIK 

Herkese iyi alışverişler ! Sevgiler :)))









1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...