Sevgili takipçilerim;)

18 Ekim 2012

Benden ....

Ne Aldım ??
            Artık dayanamadım ve edindim bi tane! Isabel Marant  modeli sneakerlarım çoook rahat ;)




 Ne okudum ??
      Aslında pek de kişisel gelişim kitapları okuyan , karma felsefesini savunan falan biri değilimdir . Roman okumayı tercih ederim genelde. Bugün elime Mümin Sekman'ın ''Herşey Seninle Başlar'' kitabı geçti ve hemen hemen sonuna geldim . Gerçekten faydalı mesajlar içeriyor ,Tek dert uygulamaya geçirebilmek ... En çok aklımda kalan Edison'un muhteşem perspektifi oldu ; Başarısızlığı başarıya götürmeyen yolları elemek olarak görmüş Edisson . Böylece başarısızlığa götüren bütün yollar bitince geriye başarı kalıyor ;) Denemekten yılmamak , başarısızlıklarımızda enerjimizi düşürmemek şart! Kitabı ders kitabı gibi okumakta da fayda var ,altını çizerek , notlar alarak ve tabii ki köpüklü türk kahvesi ve After Eight eşliğinde ;)

Kocamaan sevgiler ;)



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...