Sevgili takipçilerim;)

6 Mart 2010

Mezuniyet balosu için kıyafet önerileri - 2 Siyah ve beyazlarr;)

Bayılıyorum siyahı asaletine;vücut hatlarını kusursuz göstermesi de cabası ;) Öte yandan Beyaz da bi o kadar masum ve doğru kullanıldığında siyah kadar asil ;) Bu sene gece kıyafeti derdim yok diye sevinirken iki tane düğün haberi aldım ;) bu mezuniyet dosyaları bana da yarayacak yani ;)

       Erin Andrews cesaret isteyen elbisesiyle çok etkileyici!


Blake Lively'nin tarzına bayılıyorum ; D&G elbisesini de çook sevdim

 

Victoria Beckham'ın elbisesine bayıldım!!;





Tercih edilenin aksine ben mezuniyet için kısa elbiseleri daha kullanıslı buluyorum , hem yası daha genç gösterdiğini , hem de yaygın olan düsüncenin aksine kısa elbiselerle daha rahat edildiği kanısındayım , malum gecenin ilerleyen saatlerinde pistten inilmiyor ;) Uzun da olacaksa Jennifer Aniston'ınki gibi bir yırtmaç hos olabilir  

Bu mavi elbiseye ise tek kelimeyle BA-YIL-DIM!!!




Vee Beyazlar;)


Buna da bayıldımm,sanki Rihanna'nın teninde daha bi belli etmis elbise kendini !;

Rihanna ve paris Hilton 'un pisti oldukları bu elbiseyi geçen sene de görüp bayılmıstım ! Rihanna'nın çanta seçimine bir anlam veremedim ama ikisine de çook yakıstırdım;)Kesinlikle çok çok güzel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...