Sevgili takipçilerim;)

15 Mart 2010

Bizden Sokak Modası - 3

Her seferinde bıkmadan söylüyorum ama ; bizim sokaklarımızda da cesur kombinler görmeyi o kadar istiyorum ve gördükçe o kadar mutlu oluyorum ki ; cesurdan kastım tabii ki cüretkar değil; ; her 10 kisiden 9 unda gördüğümüz tarzlardan kaçınıp kendi ruhunu giyimine yansıtan herkese hayranım;) 
Zamanla dolup tasacak bizim sokklarımız  cesur,yaratıcı bayanlarla eminim ; Heyecanla o günleri bekliyorum ;)Bakın yine Moda Türkiye 'de bikaç kombin çarptı gözüme;

27 yasındaki Begüm hanım modacıymıs ; Her halinden belli zaten , bayıldım kobinine;)
Ceket-Yigal Azrouel
Hırka-Elie Tahari
Etek-Reiss
Ayakkabı-Fendi
Çanta-Devi Kroell 
 22 yasında ve  restoratör olan Deniz hanımın kombini de gayet sık gözüküyor;
Sapka-accessorize
Ceket-Bershka
Sal-pull&bear
Pantolon-Stradivarious
Ayakkabı-Mango 
 Georgina hanım makyözmüs ; yaratıcı kombinler hep sanat ruhlu insanlardan çıkıyor ;Kendi tasarımı olan ayakkabılarını ve yeleğini çook sevdim;
Yelek-retro(Londra)
Pantolon-Topshop
Çanta-Chanel
Ayakkabı-Kendi tasarımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...