Sevgili takipçilerim;)

13 Ekim 2012

Garnier Avene ' e karşı ...



     Çıktığından beri Garnier BBCream'i çıktığından beri kullanıyrdum. Ne çok memnun kaldım ne de herhangi  bir zararını gördüm .Sonra tavsiyelere kulak verip Avene'i denedim. Avene ' in birçok ürününü kullanmıştım ama bu renkli güneş kremini ilk kez tanışacaktım . Hiçbir zaman sorunsuz olmadı cildim ama Avene'den sonra her zamankinden daha çok sorun yarattı :( Asla kötü reklamını yapmak istemem çünkü birçok hayranı var. Demem o ki ,  severek kullandığınız ve cildinizi alıştırdığınız ürünleri ,markasına kanıp başka ürünlerle aldatmayın ;)) 

Herkese musmutlu haftasonlarıı ;))

2 yorum:

  1. Garnier'i bende kullanıyorum ve çok çok memnunum.. Diğerlerinin testinde bile sorun gördüm ama garnier bana çok yumuşak hafif ve doğal geldi :) sadece her kozmetik ürünü gibi 9 saatten fazla kalınca hafif kaşıntı yapıyor. ama tek bir sivilceye bile sebep olmadı aylardır.

    YanıtlaSil
  2. I used to be suggested this website by means of my cousin.
    I am no longer positive whether this submit is
    written by way of him as nobody else realize such designated about my trouble.
    You're incredible! Thanks!

    Feel free to surf to my web blog :: voyance

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...