Sevgili takipçilerim;)

28 Şubat 2010

Makyajda moda olur mu?

Sürekli sezonun makyaj modasına iliskin haberler okuyorum , Her sezon farklı renklerde göz makyajları kullanılıyor , kimi sezon bembeyaz bir tenin moda olduğu , kimi sezonlar da kısın bronz dolasacağımız söyleniyor
Bana kalırsa makyajda moda olmamalı;,yüz seklimizden tutun ten rengimize ;göz renklerimiz aynı bile olsa tonlarından tutun , gözümüzün dudağımızın sekline kadar o kadar çok farkımız var ki birbirimizden
ben son 2-3 sezondur son derece tutan buğulu göz makyajı modasına bayıldım mesela, o ayrı ;) ama makyajda herkesin kendi modasını yaratmasından yanayım ;)Benim makyajda makyajla tanıstığımdan beri sezon trendim doğallık mesela;) vazgeçemediklerim de ,rimel ve göz kalemi !Fikir vermesi açısından sevdiğim birkaç makyajı paylasmak istedim sizlerle;)
 
Kırmızı ruj herkese yakısmıyor mesela; inat etmemek lazım kullanmak için  Ben kendime hiç yakıstırmıyorum, uçuk tonlarda rujlar ya da   ısıl ısıl lipstickler daha cazip geliyor;) Beyonce'yi uçuk tonlarda rujlarla görmeyi tercih ediyorum misal;),Charlize Theron ise kırmızı rujla harika görünüyor!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...