Sevgili takipçilerim;)

26 Nisan 2010

Hande Yener'e Neler Oluyor!!

Hande Yener'in ilk çıktığı zamanları hatırlıyorum ; röfleli saçları , göbeği açık t-shirtüyle çok toydu ; ama ben sarkılarını çok  severdim ; 
Sonra bence en büyük çıkısı ''Kırmızı'' olmustu , o zaman da tarzını çok ama çok beğenmeye basladım Türkçe dinlemememe rağmen 
Hadiiiii sonra sevgilisinin de etkisinde kalarak elektronik tarzıyla çıktı ,saçlar her hafta farklı bir marjinal renge boyandı vs  ( böyle dediğime bakmayın , müziği en çok o zamanlar hitap etti bana aslında) O zamanlar pop söylediği dönemlerden utandığını söylüyordu birçok röportajında hatta!
Simdi tekrar özüme döndüm diye çıktı ve sıfır oldu benim gözümde ; bence tarzını bulmak için gidip gelicek kadar basında değil kariyerinin; Birçok hayranını da hayal kırıklığına uğrattı 
Bu gel gitlerine reklam çabası mı diyelim , yoksa ayrılık yasayan her bayanınki gibi cinsiyetimizden kaynaklanan bi bosluğa düsme durumumu bilemedim
Ama itiraf da edelim ; Müziği , tarzı ,tutarsızlığı bi yana ; kesinlikle çok daha güzel giyinmeye basladı;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...