Sevgili takipçilerim;)

30 Nisan 2010

Alısveris siteleri ;)

İnternetten alısveris gitgide yaygınlasıyo ! Bikaç sene önce hiç cesaret edemezken ,simdi müptelası oldum ;) bildiklerimi paylasiim , bilmediklerimi sizden öğreniyim istedim ;) 

     En yaygınları  , hem alısveris hem satıs yapma imkanı sundukları için bu kadar seviliyorlar sanırım ;) Ben de her türlü faydalanıyorum ;) 

     Giyimden kozmetiğe ve hatta ev dekorasyonuna kadar her türlü ürüne yer vermesleri ve gözde markaların ürünlerini satısa sunmalarıyla ikisi de harika ;)Markafoni ürünlerin satısını sabah 7 30 'da baslattığından kalkar kalkmaz ilk onu kontrol ediyorum ;) davetiye isteyen varsa seve seve yollayabilirimmm ! Markafoni'de Beymen çantalar , Limango'da ise Shiseido Kozmetik ürünleri satısta! Bakmadan geçmeyin;)


     Ben hiç alısveris yapmadım henüz ; ama yapan arkadaslarım çok memnun kaldılar , Ben de sizin için sadece $10 olan sezonun gözde rengi pudra renkte elbiseyi seçtim ,Bir denim tutkunu olarak sadece $26 olan ayakkabıya da bayıldım !

 
     Her ne kadar fiyatlarının sattıkları ürünler için fazla olduğunu düsünsem de erkek arkadasım için iki kere alısveris yaptım ve çok memnun kaldım ; site yönetimi de her konuda çok yardımcı oluyor Elbise siteden  mesela; H&M ; 111 tl'den 39 tl ' ye inmis ;)



     Çook eğlenceli ! T-shirt giymeyi sevenler ve farklı olmak isteyenler için bire bir , istediğiniz gibi tasarladığınız t-shirtleri satın alabiliyor , bir de o tasarımınızla ''haftanın t-shirtü'' yarısmasına katılabiliyorsunuz ; ayrıca diğer tasarım t-shirtlerden de siparis edebiliyorsunuz! Kesinlikle çok yaratıcı  ! Erkek arkadasınıza da böyle bir sürpriz yapabilirsiniz;)



     Biraz tuzlu olmakla beraber Dünya markalarını nispeten uygun fiyatlarla sunuyor site;)  Gucci,Christian Louboutin , Fendi , Vera Wang gibi markalara ulasabileceğiniz bir site ;buyrunuuzz;)
 


Her ne kadar bazıları hüsranla , hayal kırıklığıyla sonuçlansa da oturduğumuz yerden alısveris imkanı sağlayan bu sitelerden alısveris çook eğlenceli ! İpin ucunu fazla kaçırmamak sartıyla tabii ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...