Sevgili takipçilerim;)

2 Haziran 2010

If I were a boy...

Hep söylerim , erkeklerin tarz sahibi olması , kaliteli ve güzel giyinmesi çok daha kolay ve masrafsızmıs gibi gelir bana ... Ufak bir aksesuar bile onları tarz sahibi göstermeye yetiyo sanki ...
Diğer yandan da erkeklerin tarz sahibi olma çabasını abartmasından hoslanmıyorum , biraz dar görüslüyüm o konuda ...Bir erkek de dar aça antolon giymesin artık canım ! Bu konuda biraz gelenekselciyim sanırım , blazer ceketler dısında bayanlarda maskülen kesimleri sevmediğim gibi erkeklerin de erkek gibi olmasından yanayım !

''Erkek olsaydımmmm...böyle giyinirdim iste!  '' dedirten birkaç komin seçtim ;)
 Chris ine'ın gömleğine ve ayakkabılarına bayıldım ! saka seçimi de çok basarılı kesinlikle!


 Ekose gömlekler de erkekler çok ama çok yakıstırdıklarımdan ;Haksız mıyım ama  Brian Austin Green çok hos gözükmüyor mu?



İste benim favorim !!! Ergenlik çağımda justin N'sync 'teyken ve oldukça toyken bile çok severdim kendisini !
Ne giyse yakısıyo , yakıstırıyo bence ; Bir de kız arkadaslarıyla uyumlu giyinme gibi bi takıntısı var Cameron Diaz'la birlikteyken de yukarıdakine benzer bir çok foto hatırlıyorum;) kısaca ; Harikasın Justiiinn !!!

2 yorum:

  1. ya benım "huysuz"un da bıraz böle trend giyinmesini isterim ama pek memur giyiniyor benım herif.. 2. numaralı foto aslında onunda tarzına yakın.. karelı komlek, acık renk pantolon..:) ama ondan öle durmuyo işte:) napsam acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. bencede erkeklerde güzel seyler giyinmelilier =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...