Sevgili takipçilerim;)

25 Ekim 2010

Sarah Jessica Parker ilk kez şirin gözüktü gözüme ;)

      Şimdiye kadar karşılaştığım tüm ünlülerin bir ışığı olduğunu düşündüm , hepsinin gerçekten popülaritesini hakettiğini de düşündüm ( hani vardır ya klasik '' yakındn güzelmiş-yakışıklıymış muabbeti)...Belki örme fırstım olmdığı için bir türlü ısınamadığım ,''nasıl bu kdr popüler olur, beğenilir ?'' dediğim çok az isim var... Bunlardan biri de Sarah Jessica Parker ... Oyunculuğuna -çok takip etmemekle birlikte- bir lafım yok ...ama gerçekten mimiklerini , yüzünü , fiziğini , nolursa olsun beğenemiyorum .. İlk kez o şirin mi şirin ikizleriyle , hepimizin market alışverişine giderken sık sık yaptığımız kombiniyle çok tatlı gözüktü gözüme:) belki kırmızı halı üzerine değil ama anneliğe çoook yakıştırdım ;) o bıdıkları da yerimmm:)




1 yorum:

  1. o yanındaki şirineler katmış bence ayrı bir şirinlik:) bende pek beğenmem yada oynadığı rollaer gözüme sevimli gösteriyor onu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...