Sevgili takipçilerim;)

7 Ağustos 2011

Birkaç öneri ;)

Kullanılası ~ Watsons Saç Düzleştirici
Emektar Babyliss saç düzleştiricim  kendisini yıllardır kullandığım ve bi türlü emekliye ayırmadığımdan olacak yarı yolda bıraktı beni :.( Aynı gün duş jeli almak için girdiğim Watsons'da bu düzleştiriciyi gördüm ve fiyatı çok uygun olduğundan bikaç kez kullansam bile kar diyip hemen edindim bi tane:)Plaklar seramik , ısı ayarı mevcut, fiyatı da şaka gibi ;19,90! Saçım düze yakın olduğundan hemen hemen tüm düzleştiricilerden memnun kalıyorum zaten ama bu fiyata bu performans gerçekten takdir edilesi ... En ufak bir hasara sebep olursa hemen uyarıcam sizi ;) Ama ilk izlenim ; Başarılı !Tavsiye olunur... 



Okunası ~ Gülse Birsel - Yazlık 

KPSS Belasından kurtulduğum şu sıralar elime ciddi , kafa yoran bir kitap almaya hiiiç mi hçi enerjim halim yok ! Sizin de eğlenceli birşey okuyasınız varsa Gülse Birsel 'in yazlarından derlediği 'Yazlık' adlı kitabı birebir;) Kıkır kıkır gülerek bi solukta okunuyor ve sadece bi gün içinde bitiriliyor ;)


Göz atılası ~Bershka 
Hala kapılarında koccaman '%70 indirim ' birçok mağaza bitirmiş indirim ürünlerini ... Ama genelde kıyafetlere saldırdığımızdan bu maşazalardaki indirimli aksesuarları unutuyoruz... o unuttuklarınızın hepsini  bu sıralar aksesuar manyağı olan bendeniz toplamış bulunuyorum :) Bershka da bilekliklerin hepsi 2,90 ;) Sezonda çok beğendiğim ancak ağzı yüzü kaymamış olanını bulamadığım bu bileklik aldıklarımdan birii ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...