Sevgili takipçilerim;)

2 Ağustos 2011

MANGO OUTLET ROCKS ;) !

          Her seferinde içeri girmemek için direndiğim , genelde sırf fiyatı çok uygun diye elimde gereksiz bir ton şeyle çıktığım mango outlette arada da olsa bayıldığım şeyler çıkıyo .... Hem de çok komik fiyatlara:)
Bu sarı üstün hemen hemen aynısından Zara'da vardı son sezonda ... İndirimde alırım diye bekleyip kaçırmıştım...Hatta sezonda aklıma gelmişti ''Ya mangoda taaaa kaç sezon önce vardı bunlardan'' diye... Yıllar sonra kıyıda köşede kalanı çıkarmışlar...Tek kusuru L olması onunda birkaç dklık işi var;) Bileklikler ve kemerler de 4,90-7,90 arası ;) ! Yolunuz düştükçe didikleyin derim outleti;)





Bu kemer de geçen sene sezonda şöööyle bi bakıp geçtiğim bi parçaydı ... Ama o zaman 82,90 dı ! 7,90 olunca farklı bi gözle baktım ve kaçırmadım tabii ki :)

7 yorum:

  1. öncelikle bloğuma hoşgeldin:) ♥ STYLISH TRICKS ♥ ama ben aldıklarına bayıldımm..özellikle sarı bluzuna ve bileziklerine:) bir an önce bir istanbul turu yapmalıyım.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Beyzacım sen de hoşgeldiin ;) ! çok teşekkür ederim canımmm , kesinlikle uğra canım mango outlete , istanbulda kesin daha çoktur çeşit;) çok çok öpüyoruumm

    YanıtlaSil
  3. akıllı alışveriş .çok güzeller güle güle kulln tatlım =)
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok alışveriş yaparım Mango Outlet ten. Dediğin gibi bazen çok güzel şeyler çıkabiliyor.

    Çok teşekkür ederim yorumun için, her zaman beklerim :))

    İzliyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Way guzel parcalar guzel fiyatlar

    Iyi gunlerle kullan":)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ooo sen en nadide parçaları toparlamışsın kuzum,bize birşey kalmamışki:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...