Sevgili takipçilerim;)

14 Kasım 2011

ÜNLÜLERİN PİŞTİ HALLERİ - 2

Ashley Tisdale - Rutina Wesley
Ayakkabı , aksesuar seçimi üzerimizdekileri rezil de ediyor vezir de yukarıda da görüldüğü gibi...Ashley'in siyah platformları dikkati hiiç dağıtmadan elbisede toplarken Rutina Wesley'in aslında ayrı ayrı son derece şık parçalar olan ayakkabı ve elbisesinin karmakarışık gözükmesine sebep olmuş...Ben bilekten bağlı , aksesuarlı ayakkabıları vücudu saran elbiselerle yakıştırıyorum , belki de o yüzden gözümü yordu Rutina'nın kombini....


 Ciara - Eva Green
Yukarda bahsettiğim durum burda da geçerli ... Caanım Emilio Pucci elbise (şahsen ben ilk görüşte vuruldum) Eva Green'in BeetleJuice'tan furlamış makyajı ve ayakkabılarıyla mundar olmuş....Ciara ise stilettolarıyla soon derece zarif....Bayıldım...


Jordin Sparks - Kim Kardashian
Şahsen Tattoo şarkısından dolayı Jordin Sparks'ı bi ayrı severim ama bu karede Kim Kardashian'ın hakkını vermek lazım :) Kendisi bi önceki postumda olduğu gibi yine favorim ;)


Tüm okuyanlarıma sevgileer
Musmutlu kalınnn...! ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...