Sevgili takipçilerim;)

1 Aralık 2011

Bugün Ne Giysem Sorunsalı

      
     Tuttum tuttum kendimi artık haykırmak istiyorum ! Başladığından beri iki elim yakamda olsa izliyorum şu programı , dayanamıyorum ... Kadrosunu baştan beri çok seviyorum . Ivana Sert'in tarzına da kendisine de bayılırım tanıdım tanıyalı . Hakan Akkaya'yı programla tanıdım ve çook sevdim . Barbaros Şansal ,okulumuzu (ODTÜ'yü) söyleşi için ziyaret ettikten sonra (başta söyleşiyi düzenleyenlerden biri olan benim kalbimi olmak üzere) katılan tüüm ODTÜ öğrencilerinin kalbini fethetmişti.Programdakinin aksine , o kadar tatlı dilli ki...Uğurkan Erez de çok sempatik gelir bana hep.
    
       Benim derdim yarışmacılarla:) Kendim bir moda duayeni olduğumdan değil , kimseyi de küçük görmüyorum asla.Herkes kendince kendine en yakıştırdığını giyecek tabii ki , ama kendinden hiçbirşey katmadan, iki taşlı ''abiye'' (gece elbisesi yerine abiye denmesinden de hiç hazetmem ayrıca) altına sokaklara taşan platformlu ayakkabılardan giyip, sonra bunu bizi clutchlardan soğutan o malum çantalarla tamamlayan hatunlarımızın kendini ''eeen şık , en güzel'' olarak tanımlamasından , edalı edalı süzülmesinden rahatsızım ben ... Mezuniyetlerde , düğünlerde vb özel günlerde de gözüm takılıp duruyor ya size sevgili arkadaşlarım ; süzmüyorum sizi , hiç mi göz yok nizam yok sizde diye hayretler içinde kalıyorum  sadece !!!! Ohh be ...... :)

3 yorum:

  1. ay ay ay kesinlikle duygularımı ifade etmişsin tatlım teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  2. Ayy hiç sorma ya ben de aynen senin gibi kimseyi küçümsemek niyetinde değilim ama madem bu iddiada bi yarışma yapılıyor biraz daha seçici olunabilirdi 'aaabiye'lerini giyip gelmelerinden geçtim sahte çanta takmaları artık olayın koptuğu yer bi de ayakkabı çanta uyumu falan demezler mi o saatte evde olmadığımdan tekrarına rastgeldikçe izliyorum izlerken sinirleniyorum.Yorumlarına da aynen katılıyorum..

    YanıtlaSil
  3. @PEMBEBAKTERİ , Rica ederim canıım :)içimizde bu moda düşmanları hakkında dillendiremediğimiz neler var eminim :)

    @Fashionable Princess ; Canıım , O uyum meselesi beni de o kadar sinirlendiriyor kii, anlatamam...inatla da izliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...