Sevgili takipçilerim;)

18 Şubat 2012

Bir outfit daha ;)

   Bir gıdım da olsa kendini gösteren güneş çok heyecanlandırdı beni ! Yakın zamanda aldığım nubuk şortumla yaptığım kombinlerden biriyle atıyorum kendimi bir AVM 'ye :) Güneşin daha cömert davrandığı  nice cumartesilere !!Sevgilerr ;)

     Sunshine ,even not sufficient yet ,made me soooo excited today! I will immediately drop myself in a shopping mall with a combination with my new suede shorts ;) Wish you  more sunny saturdays ! Lovee and kisses ;))

12 yorum:

  1. Beautiful outfit!!!
    Maybe we can follow each other?
    You like art and fashion?

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  2. Kombin çok süper olmuş :) Güle Güle Kullan ..

    YanıtlaSil
  3. @Marcela ;already following you , dear ;) Thanx for the comment ...Kisses...

    @Üçkadınüçmoda ; Çok Teşekkür ederim :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. lovely!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    YanıtlaSil
  5. Canımm çok tatlı bi kombin olmuş.Oldum olası kahve ve beyazın uyumunu severim zaten.Blogunuda yeni kesfettim çok begendim.Beklerim bende:)hoşçakal
    htp://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çook teşekkürler Merveciim :) Çoktandır bayılarak takibindeyim ben zaten ;) Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  7. beautiful post!!!amazing blog!! i'm following you!!if you like mine,do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    YanıtlaSil
  8. I am already followin Sabrina;) Thank u soo much ... Kisses ;)

    YanıtlaSil
  9. love the shorts.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir kombin olmuş...
    kahverengi nedense favorim bu aralar :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. @Alina ; Thanx honey... Kisses ;)

    @BÜTÜ : Kahve bu mevsime çook yakışıyo , sana da öyle ;) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. I like this Outift! The colours are great together! Love the leo shirt and the bag!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...