Sevgili takipçilerim;)

17 Eylül 2012

Need Some Motivation !

 Hepimizin uzuuun çalışma saatlerine göğüs germek için motivasyona ihtiyacı oluyor ... Kendimizi ödüllendirmeden çalışma koşullarına dayanmak çook zor oluyor genelde.  Ben de (her zamanki gibi ) kendimi tutamayıp yaptım günün alışverişini . Sabah hemen denemeliyiim ! Herkese tatlı rüyalar , mutlu mutlu mesailer ;)
    
We all need some motivation to handle loong working hours!  It would be so hard to work without rewarding ourselves ...So I as usual could not resist buying those new stuff  ... I should immediately try them on ! Good night you all , have a nice working day tomorrow :..(










2 yorum:

  1. hepsi pek güzel hepsini güle güle kullan :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ayakkabının rengine bayıldım...saat dede dkny çok beğeniyorum bende çarşamba günü taşlı modelini aldım:)güle güle kullan şekerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...