Sevgili takipçilerim;)

3 Kasım 2012

NEW IN ;)




12 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım hunterlere ozellkle bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler canııımm :) öpüyorum çok

      Sil
  2. İkisine de bayıldım. Ama hunter botlar beni benden aldı=) netten aldın sanırım. Ben de bugün Trendyol'da Hunter kampanyasını gördüm ama numarası olur mu olmaz mı diye vazgeçtim. Sen kendi numaranı mı aldın acaba, bilgilendirirsen sevinirim.
    Ayrıca güle güle giy ikisini de=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler meltemcim :) Ewt internetten getirttim , bende numara konusunda kararsızdım ama kendi numaramı istedim ve oldu :) Normalde yağmur botlarında bir numara küçüğünü alıyordum ama bunlarda tam numaram oldu ;) öpüyorum çok

      Sil
  3. Bende almayı dusunuyorum cnm ama numara olur mu olmaz mı dıye endıselenıyorum.Sen kaça aldın acaba? Bu arada ıyı gunlerde gıymenı dılıyorum

    nergisindunyasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bence kendi numaran neyse onu alabilirsin , ben aldım hiç de sorun yaşamadım :) Çook teşekkür ederim , Çok öpüyorum :))

      Sil
  4. gule gule giy, bende de yeşil hunter var o sebeple ben leoparları daha cok begendm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm tatlıım ;) öpüyorum çok ...

      Sil
  5. İyi günlerde,güle güle giy canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller iyi günlerde kullanın ...
    sizi yeni keşfettim çok güzel bir blog ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözler için :)) ,hoşgeldiniiizz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...