Sevgili takipçilerim;)

29 Kasım 2012

DIY Projesi fikirleri ;)

    DIY Projelerine bayılıyorum ve gerçekten bu konuda hayal gücüm son derece iyi ... Ama iş el becerisine gelince , işte o konuda hiç de iddialı diilim:(  Bu konuda çok  başarılı bi arkadaşımla buluştum geçenlerde bakın neler yapmış ; 
   Çok alışkın olduğumuz bir DIY aslında ama bu converse uzun olmasına rağmen profesyonellikle kısaltılmış ve taşları çok düzgün duruyor :) Bayıldım ve ben de zımbalı versiyonunu yapmak üzere hemmen zımba aldım kendime ...



     Bu da benim ilk kez gördüğüm bir fikir... Hayat kurtaran kemerlerimiz neden muhteşem gözükmesin ki... Arkadaşım adının baş harflerinden bir arma bulmuş tesadüfen , yanına da taşlı bi taç arması almış ... Bunları bir kumaşa ütüyle yapıştırıp bir de arkasına cırt cırt dikmiş ... Bayıldıımm ;)



2 yorum:

  1. her yere zımba yaptım bi botlarıma yapamadım ben de :))) bu post biran önce yapmam gerektiğini hatırlattı bana:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben de erteliyordum zımba arayısına girmeyi :) Beni de fişekledi arkadaşımın yaptıkları ;) Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...