Sevgili takipçilerim;)

22 Ocak 2010

Topshop 2010 'dan ufak çıkarımlar


Topshop ' ın 2010 koleksiyonu bize sezon hakkında nasıl ipucu veriyo bi bakalım  ;
-Bol bol çiçek deseni giyicez gibi duruyor , canımıza minnet!!  ;) elbiselerde eteklerde , sort ve hatta taytlarda (bayıldım o gül motifli tayta!) çiçekler açmıs, tam ilkbaharlık!!Stradivarius indiriminde karpuz kollu gül desenli bodylere bayıldım ama bedeni kalmamıstı , bulursanız bandaj eteklerle cok güzel durucak ! bi bakın derim ;)
-Tulum coktan girdi hayatımıza ama kullanıslı olmadığındanmıdır nedir fazla tutulmadı gibi geliyo  ama yine de cok güzel duruyor, Ben siyah olana bayıldım !
-Blazer ceketlerimizi giymeye devam ! Olleeeyy ;) !!!
-Salvarlar da son derece göze çarpıyo ama ben alısamıyorum , upuzun ve düzgün bacaklarda güzel duruyo sanki ,tasıması zor ;) cesaret edenler varsa bu sezon yasadılar !

Sizin neler çarpıyo gözünüze;)?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...