Sevgili takipçilerim;)

26 Ocak 2010

Bizden Sokak Modası

Nereye baksam yurtdısındaki  baskentlerin , sehirlerin sokak modasının analizlerini görüyor ve üzülüyorum ;( Ama çok acı ki, Modaturkiye 'deki sokak modası fotolarına bakınca , yurtdısındaki sokak modasının neden daha popüler olduğunu tahmin etmek hiç de zor değil ! Çoğumuz birbirimizin birer versiyonuyuz , kalıplarımızdan kurtulamıyoruz , ne popülerse onu giyiyoruz (elestirdiğime bakmayın, ben de dahilim buna) Bu böyle  rüküs,su böyle klasik diye kimseyi elestirmicem o bana düsmez, asla rencide etmem kimseyi ;) Hatta bizim sokak modamızda da o kdr umut verici, o kadar güzel kombinler çarptı ki gözüme,umut doldum ,hadi bi bakalım ;) ;

32 yasındaki Melis hanımın oxfordlarına bayıldım öncelikle! Aynı kombini gözümüzün alıstığı hatta bıktığı çizmelerle,babetlerle görsem bu kadar beğenirmiydim bilmiyorum ;Skinny nin rengi de ayrı bir hava katmıs bence!

Gözlük-urban Outfitters

Hırka-boss
Pantolon-h&m
Çanta-ny
Ayakkabı-dior 


25 yasında ve illustratör olanAyça hanımı da beğendim çok ! çizmeleri , deri ceket seçimi ve saç kesimi kesinlikle çok güzel ;) Buyruuunn ,


Ceket-jackal&high
Kazak-afrodit
Çanta-accessorize
Çizme-italya 

Simdilik bu kadar ;) Halt etmis Stockholm - London Street Style , ben mümkün olduğunca bizden birseyler paylasmak istiyorum sokak modası konusunda! Simdi biraz uyumaca , sonra görüsürüz;)!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...