Sevgili takipçilerim;)

22 Ocak 2010

DENİM FOREVER !!!!

İndirimi tükettik artık , markalar da yavas yavas beğenizime sunuyo yeni sezonlarını...
 Bershka'nın sayfasını açar açmaz bi yandan içim açıldı bi yandan da denim istilasına uğradı algılarım ! Ama hakkını vermek lazım ; denim ayakkabılarda , cantada ,üst-alt giyimde ,hatta takılarda cok güzel duruyor , her durumda bir kurtarıcı oluyor!!Yeni sezondaki hakimiyetini görünce ben de sizin için benden biseyler koymak istedim outletime,bir göz atın derim ;)

Bershka'nın yeni sezonundan bikaç parcayı cok sevdim özellikle assağıdaki denim ayakkabıyı mimledim , ilk gördüğümde almalıyım !Her ne kadar hepimiz soğukla (hatta bi çoğumuz karla) boğusuyo olsak da su günlerde , içimizi açar  yaza hazırlanmak için bi motivasyon olur belki dedim ;) ,bakalım ne düsüneceksiniz;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...